A Pandora ékszerei a gyártástól egészen az üzletek polcaira való eljutásig az SAP innovatív megoldásain keresztül nyerik el egyedi varázsukat.


A Pandora célja, hogy a modern technológia adta lehetőségeket maximálisan kihasználva felfuttassa üzletét és gyorsabb növekedést érjen el. A világ vezető ékszermárkájaként a fogyasztói élmény fokozására összpontosít digitális stratégiájában. Ennek érdekében az SAP-t választotta partneréül, és a jövőben az SAP S/4HANA Cloud, valamint a RISE with SAP megoldásokra fog támaszkodni.

A Pandora története 1982-ben kezdődött egy kis, családi vállalkozással Koppenhága szívében. Azóta a márka hihetetlen utat járt be, és mára a világ egyik legnagyobb ékszermárkájává vált, tavalyi bevétele meghaladta a 4,2 milliárd eurót. A Pandora különlegessége, hogy termékeikhez újrahasznosított ezüstöt és aranyat használnak, így a kézzel készült ékszerek nemcsak megfizethetőek, hanem környezetbarát megoldásokat is kínálnak. A márka termékeit több mint száz országban értékesítik, mind kiskereskedelmi boltokban, mind pedig online platformokon. Jelenleg körülbelül 37 ezer munkavállaló járul hozzá a vállalat sikeréhez.

Mély meggyőződésem, hogy az üzlet és a technológia elválaszthatatlanul összefonódik. Növekedési stratégiánk keretében teljes mértékben digitalizáljuk vállalatunk működését, kezdve a gyártási folyamatoktól, át az irodai munkafolyamatokon, egészen az üzleteinkig. Célunk, hogy vásárlóink számára egyedi, személyre szabott élményeket kínáljunk.

„Kérlek, formáld meg a mondandódat egyedivé” – javasolja Mariane Heidingsfelder, a Pandora üzleti transzformációért felelős alelnöke.

A cég digitális stratégiájának legfőbb prioritása a fogyasztói élmény fejlesztése. A vállalat ugyanakkor hisz abban, hogy a munkatársi élmény szinte egyenrangú a fogyasztói élménnyel, mivel ez lehet a kulcs utóbbi kiteljesítéséhez. A Pandora a RISE with SAP megoldást választotta, hogy támogassa ambiciózus digitális útját, és a vállalat jövőbeli növekedésének alapjául szolgáljon. Az új ERP-rendszer magja az SAP S/4HANA Cloud, amely lehetővé teszi az üzleti folyamatok szabványosítását, egyszerűbb kezelését és szorosabb összekapcsolását.

A vállalat célja, hogy megkönnyítse munkavállalói életét, és gördülékenyebbé tegye az üzletek működését. Az egyszerűsített és digitalizált folyamatok, valamint a felhasználóbarát irányítópultok mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a dolgozók kevesebb időt pazaroljanak a háttérfeladatokra, így több figyelmet fordíthatnak az ügyfelekre, vagy éppen az innovatív és összetett kihívások megoldására összpontosíthatnak.

A boltokban számos innovatív technológiát alkalmaznak; céljuk, hogy az eladók egyetlen helyről érhessék el az összes szükséges információt, amely segíti őket abban, hogy értékes és tartalmas párbeszédeket folytathassanak a vásárlókkal. A Pandora már most fáradhatatlanul kutatja, hogyan tudná maximálisan kihasználni az SAP S/4HANA integrált generatív mesterséges intelligencia-funkcióit, amely a digitális stratégiájuk kulcsfontosságú részét képezi.

A divat univerzuma napjainkban nem csupán a stílusok sokszínűségéről szól, hanem a technológia egyre növekvő szerepéről is, amely trendformáló hatással bír. Akár ékszermárkákról, akár más iparágakról beszélünk, a jövő cégei azok lesznek, akik digitális alapokra építkezve képesek gyorsan reagálni, rugalmasan alkalmazkodni és az ügyfélélményre összpontosítani. A Pandora példája kiválóan illusztrálja, hogy az innováció és a vízió találkozása miként emeli a technológiát a márkaélmény szerves részévé, megteremtve ezzel egy újfajta vásárlói kapcsolatot.

- emelte ki Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója.

Related posts