Elismerésben részesült a tatabányai gyár, ahol a teljesítmény mellett a humán értékek is kiemelt szerepet kapnak.

Különös gyerekhad lepte el a tárgyalókat, új hang szól az ebédlőből és még egy rejtélyes pályázat is feltűnt. Valami egészen más történik a tatabányai Bridgestone falai mögött.
A Bridgestone Tatabánya büszkén hirdeti, hogy immár hatodik alkalommal érdemelte ki a Családbarát Munkahely címet. A "Vállalati értékvállalásunk egy támogató munkahelyért" nevű pályázat elismerése nem csupán egy díj, hanem annak a figyelmes és emberközpontú szemléletnek a méltatása, amelyet a vállalat hosszú évek óta folyamatosan képvisel. Ez a díj is bizonyítja elkötelezettségünket a munkavállalóink és családjaik jóléte iránt.
A Bridgestone Tatabánya családbarát megközelítése idén újra elismerést nyert.
A gyár több mint 1.200 dolgozót foglalkoztat, ezzel Komárom-Esztergom vármegye egyik legjelentősebb munkaadójává vált, és Magyarország egyik legnagyobb abroncsgyáraként is ismert. Miközben folyamatosan arra törekszik, hogy növelje a termelési hatékonyságot és korszerűsítse technológiáját, a támogató munkahelyi környezet és a közösségi kapcsolatok erősítése is kiemelt szerepet kap a vállalat stratégiájában.
A Kulturális és Innovációs Minisztérium által kiírt pályázat célja, hogy elismerje azokat a munkáltatói gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak a munka és magánélet harmonikus egyensúlyához, valamint elősegítik a családbarát szemlélet terjedését. E téren kiemelkedő példa a tatabányai Bridgestone, amely valóban élen jár ezen a területen.
A vállalat az utóbbi időszakban innovatív CSR programokkal és új kommunikációs csatornákkal gazdagította tevékenységét. Bevezették a munkavállalói CSR támogatási pályázatot, amely lehetőséget teremt arra, hogy a munkatársak által benyújtott civil kezdeményezések – mint például óvodai rendezvények vagy sportesemények – anyagi támogatásban részesüljenek. Ezzel nemcsak a közösségi felelősségvállalás iránti elköteleződésüket mutatják, hanem lehetőséget adnak a dolgozóknak, hogy aktívan részt vegyenek a társadalmi ügyek alakításában.
A tájékoztatás és belső közösségépítés jegyében 2024-ben két új platformmal is bővült a cég belső kommunikációja: az ebédlőben működő Bridgestone Rádióval és a "Bridgestone Magazin - Rólunk, nekünk" című dolgozói újsággal. Emellett a már hagyománnyá vált nyári táborok is folytatódnak, a gyár tárgyalótermei pedig nyári napközivé alakultak, hogy segítsék a munkatársak gyermekeinek elhelyezését a vakáció idején.
A 2025. június 27-én megrendezett ünnepség helyszíne a Bálna Honvédelmi Központ volt, ahol a díjak átadására került sor. A Bridgestone Tatabányát a rendezvényen Topolcsik Melinda ügyvezető igazgató és Károlyi Katalin kommunikációs koordinátor, valamint ügyvezetői asszisztens képviselte.