A BMW egy kis extra lendületet adott.
A BMW AG, a német autógyártás egyik ikonjának számító vállalat, az idei harmadik negyedévben 588 300 járművet adott el, ami 8,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest - olvasható a cég hivatalos weboldalán.
A BMW európai eladásai 9,3 százalékkal nőttek, ezen belül Németországban 12,3 százalékkal emelkedett, míg az Egyesült Államokban 24,9 százalékos növekedést ért el éves összevetésben. A csoport ázsiai járműeladásai változatlanok maradtak, Kínában 0,4 százalékkal csökkentek.
A BMW márka eladásai a harmadik negyedévben 5,7 százalékkal nőttek, a MINI értékesítése 37,5 százalékkal, a Rolls-Royce-é pedig 13,3 százalékkal bővült.
Az év első kilenc hónapjában a BMW csoport összesen 1,796 millió járművet adott el, amely 2,4%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Az elektromos járművek, beleértve a tisztán elektromos és a hibrid modelleket, értékesítése a harmadik negyedév során 8%-kal emelkedett, elérve a 151 282 darabot. Az év első felében pedig összesen 15%-os növekedést mutatott, így 470 313 járművet értékesítettek. A július és szeptember közötti időszakban ugyanakkor az elektromos autók értékesítése 0,6%-kal csökkent, 102 864 darabra, míg az év elejétől számítva 10%-os növekedést regisztráltak, összesen 323 447 eladott járművel.




