Az illat varázslatos és vonzó, mintha az összetartozás titkos üzenetét suttogná a levegőben.


Minden korszaknak megvannak a maga emblematikus zenéi, filmjei és sztárjai, de nem szabad elfeledkezni az ikonikus illatok világáról sem. A 90-es évek egyik úttörő uniszex illata a Calvin Klein nevéhez fűződik, amely most, a 30. évfordulója alkalmából újraértelmezésre került. Az új CK One Essence bátran lép az eredeti illat és annak kulturális öröksége elé, prémium minőségű, felelősen beszerzett összetevőivel mindenkit elvarázsol, nemtől függetlenül. Ezzel a friss kreációval egy új korszak születik, mely új ikont hoz létre a modern parfümök világában.

A CK One méltán népszerű illatának újragondolásához a Calvin Klein nem mást kért fel, mint az eredeti illat atyját, Alberto Morillas mester parfümőrt. A CK One Essence az eredeti CK One Eau de Toilette-nél kétszer erősebb koncentrációjával hosszantartó, erőteljes frissességet áraszt magából, modern köntösbe bújtatva az ikonikus uniszex illat üzenetét. A CK One egy változatos világ univerzális hangulatát testesíti meg, mellyel az egyediséget és az összetartást ünnepli.

A CK One Essence Parfum Intense már az első cseppjeivel vibráló energiát áraszt, mely azonnal magával ragadja viselőjét. Az illatot a Calabria-i családi farmról gondosan beszerzett olasz bergamott és a vérnarancs gyümölcsös, pezsgő frissessége nyitja meg, egy igazi citrusos robbanással. A szívjegyben a legfinomabb, válogatott teák aromái, különösen az organikus zöld tea élénk tónusai teremtik meg a frissítő harmóniát. A citrusos jegyeket a papíriparból újrahasznosított pézsma természetes illata egészíti ki, tökéletes egyensúlyt teremtve. Az élményt a krémes ausztrál szantálfa meleg, gazdag akkordjai koronázzák meg, így az illat egy valódi érzéki utazásra invitál.

Az újonnan kibontakozó illatkeverék vibrálóan friss, tiszta és magával ragadó – egy friss generáció új szenvedélye.

A Calvin Klein Alasdair McLellan kreatív szakembert bízta meg azzal, hogy újraértelmezze a CK One kampányát, olyan arcokkal, akik az egyediségükkel és lázadó szellemükkel egyesítik a márka friss és izgalmas szellemét. A jól ismert fekete-fehér vizuális világot életre keltő CK One Essence kampányfilmje a New Order ikonikus "Blue Monday" diszkóhimnuszának ritmusát állítja szembe a fiatalok szabad és dinamikus táncának féktelen energiájával.

Az érzékiség, az együttlét és az összetartozás varázsát megjelenítő kampány a CK One filozófiáját új dimenziókba emeli: mindannyian egy közösség részei vagyunk.

A CK One illatüveg, amely azonnal felismerhető és a flaskák formáját idézi, most egy lenyűgöző fémes hatású lakkozással kápráztatja el a szemlélőt. A minimalista, monokróm design tökéletesen tükrözi az illat üzenetét, hangsúlyozva annak autentikus, egyedi és gendersemleges jellegét. A CK One Essence tisztaságának és egyszerűségének hódolva, az illatüveg újrahasznosított anyagok felhasználásával készült, így nemcsak a stílus, hanem a környezettudatosság is fontos szerepet játszik benne.

A CK One a világ első uniszex illataként vált ismertté, a Calvin Klein legfőbb márkaértékét, a modern minimalizmust megtestesítve immáron 30 éve.

Az 1994-ben debütáló illat provokatív és határozott anti-parfüm karakterével képes volt megragadni a kor szellemét: üvegének tartalmában a divat, a zene és a popkultúra legfontosabb elemei egyesültek. Innovatív kampánya olyan földrengésszerű hatást gyakorolt a médiában, hogy a korábban különcnek tartott lázadók, a hagyományos szépségideáltól eltérő modellek és a fiatal, szabad szellemű szerelmesek is végre felfedezhették magukat a reklámplakátokon.

A klasszikus nemi sztereotípiákat megkérdőjelező CK One igazi forradalmat hozott, és azóta is a sokszínűség és az egyetemesség szimbólumaként él a köztudatban. E rendkívüli illat mindenkihez eljut, határok nélkül, és az identitásunk kifejezésének eszközévé vált.

Related posts